arkadaşlar kafayı yicem her seferinde değiştiriyorum bakıyorum yine aynı .. sebebi nedir bunun 960px'e 720px. istiyor bu boyutta yapıyorum yükleyince üstten alttan basık felan duruyor saçma şekilde.