Konu
R10 Moderatörlük Fakültesi Hakkında
20-07-2023, 14:17:05
#15
Hayrettin
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben dikey geçiş düşünüyorum.
düşünmek yetmez hocam biraz çalışın.