Hocam bence Turkish adıyla açmayın, yani sadece kafamda strateji ürettim. Profesyonel görünmeniz gerek ve mesela hangi Rus ya da Azeri, milliyetini lokantanın (ya da adı her neyse) adı koyar diye düşündüm. İngilizce çok güzel bir ad bulup onu koyun bence. Bir de ozellestirebilirsiniz. Örneğin maskotunuz bir geyik olur ve masa ve sandalyeleriniz boynuzlu olur vs vs..
Ayrıca hijyene çok dikkat etmenizi öneririm bunların hiçbirini yapmasanız bile.
Ne donerciler gördüm bir elinde sigara bir elinde döner bıçağı..
Ben bütçenizin çok olduğunu düşünerek böyle tavsiyeler verdim, bütçeniz azsa özelleştirme aşamasını hedefinizden çıkarıp diğer söylediklerimi dikkate alabilirsiniz.
Tabi benim söylediklerim tamamen tavsiye. Ben iyiliğinizi düşünüyorum. Yoksa banane ☺