Ya şimdi hak veriyorum geçim zor ama şimdi ev sahibi emekli bir dairesi varsa o adam anca geçinir. Aynı muhabbet bizde vardı dedemin kiracısına 4k dedik adam olduğu yerde zıpladı. Bende hiç ikiletmeden kovdum şuan hemşireler geldi ağızımızı açmadan 7k verdiler kabul ettik.