geçen seferki gibi piyasanın beklediğinin altın da yaparlar ise tırmanacak yine. Piyasanın beklediği gibi gelir ise geri yapar bir büyük ihtimal tabi birileri çıkıp her zamanki gibi bir şeyler konuşur ise misal eyyy merkez bankası der ise çoşar yine. ülke den umudu kestim artık ben el arabişler den alınan paralar bile bir işe yaramıyor artık.