exel de de vardı diye hatırlıyorum, ama normal xpach yolu ile daha basit aslında
öncelikle bunun için yeni bir kampanya oluşturun çünkü eski kampanya üzerine oluşturursan eski oluşturduğun kampanya üzerine yazar kategoriler ve yazarlar.
alt kategori linkini check edip
Sayfalandırma ayarlarını seçtikten sonra
içerikdeki divleri çekince çektirmedi mi?
hocam kral adamsın vallahi

dediğin gibi yapınca alt kategoriye inip postu aldı. son bir sorum daha olacak. nasıl otomatik çekecek

dakikada 1 içerik çek diyorum ama 5dk bekledim 2.içeriği çekmedi.