Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
exel de de vardı diye hatırlıyorum, ama normal xpach yolu ile daha basit aslında

öncelikle bunun için yeni bir kampanya oluşturun çünkü eski kampanya üzerine oluşturursan eski oluşturduğun kampanya üzerine yazar kategoriler ve yazarlar.


alt kategori linkini check edip

Sayfalandırma ayarlarını seçtikten sonra


içerikdeki divleri çekince çektirmedi mi?
hocam kral adamsın vallahi dediğin gibi yapınca alt kategoriye inip postu aldı. son bir sorum daha olacak. nasıl otomatik çekecek dakikada 1 içerik çek diyorum ama 5dk bekledim 2.içeriği çekmedi.