Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben endoskopi oldum. 5/6 dk'lık basit bir şey. Ya reflü değilse, bence olun...
Ya gastrit ya reflü olması lazım daha önce 2 kere oldum çünkü