ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek şikayetim artık dilimin uzerinde pas olmusmasi ve yanaklarım diğerlerine alıştım en kötü tekrar endoskopi olucaz kullanan varsa faydası olduysa bir süre test etmek istiyordum
Şimdi belirtileri farklı bir hastalığı tetikler yada tetikleyebilir. Dijital ortamlardaki bilgiler yeterli olmayabiliyor, Sonuçta Mide olduğunda hafife almamak "gastroenteroloji" yada bir "genel cerrah" a gidin yardımcı olacaklardır şimdiden geçmiş olsun