JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanmıyorum hocam
Sadece bizi kıskanıyor olması beni mutlu etti.
Uyan be abdülhamit han hazretleri , reisi yedirmedikkkk diye ağlayan abi gibi ağlayasım geldi şuan