JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben trablustayım kral bingazi buraya çok uzak değil ama orası hafter yönetiminde olduğu için tehlikeli bölgeler o civara uğramıyoruz
doğduğum yere tüküreyim o zaman