SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her zaman işe girilir de şu bi gerçek hacim gittikçe daralıyor. Özellikle bugünkü toplantıdan sonra millet kart kullanımına dikkatli olmaya başlar. Siz dikkatli olmaya başlamayanlara veya eli bol olanlara hitap edeceksiniz. Gerçi fiyatlarınızı da bilmiyorum. Ben 5-10-20binlik malı çat diye alırdım son 1 senede patladım mesela beni kaybettiniz örneğin
Yok hayır aslında ürün satış fiyatları taş çatlasın 700-800 bandı gibi birşey düşündük. 4-5 instagramer ile çalışma yapılıp güven kazanılabilirz diye düşünüyorum
truvaliparis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam.
Benim size tavsiyem; inandığınız, pazarını tanıdığınız anladığınız ürünler ile ticarete devam etmeniz olur. Kurduğunuz cümleden bunu çıkardım.
Selamlar. Hali hazırda çalıştığımız sektörü değişmek istiyoruz da bu airpods olayını hiç hakim değilim. Pazarlamayı da nasıl yapabiliriz hiç bir fikrim yok. Aslında Çöp şişin bile düzgün pazarlanarak satılabileceğine inanan biriyimdir