EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben İş Bankası ile alıyorum hocam bir deneyin isterseniz.
bende öyle yapıyordum saolsun yıllık 8 i getirdiler sanal kart hakkım bitti