okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaybetmeyeceği davanın ücreti neden bu arkadaşa yansısın?
Tüm kira dökümlerini çıkartıp kirasını 3 yıldır aksatmadan ödediğini kanıtlarsa nasıl kaybedebilir davayı anlayamadım? Tahliye taahhütnamesi kirasını ödemeyenler için değil mi
tahüt tarihi yoksa imzaladıgı evrakta evrakı duzenelerler sen bu tarihde cıkacagını beyan ettin derler cıkarırlar. hiç bişeyde yapamaz. boş kagıda imza atmadan önce düşünmesi gerekti