gerçekten ödeyebilecek durumunuz varsa kabul edin, boş tarihli taahhütname'dir o, atmışsınızdır tarihi eklemişlerdir. kiracı çıkarmak için sahte imza atacak kadar (ki istenilen/verilen kira arasında uçurum yok) saf bir ev sahibi var mıdır bilemem.. evden çıksanız 4000 değil, belki 8000'e daire bulamayacaksınız. emlakçı parası, deposito, peşinat, taşınma giderleri.. pahalıya patlar. ben olsam bu seferlik tamam senin dediğin olsun ama bir sonrakine konuşuruz der kabul ederdim. yine tercih sizin.