Yazılanları okuyunca daha geçen ay ev tutdum ve tahliye taahhütnamesi imzaladım 2 ay ödemezsem çıkartabilir vs. şeklindeydi detaylı okumadım. tarihte yazmıyordu bu ne anlama geliyor tarih yazmaması bilen varmı ? Şunuda söyleyeyim %25 felen fasa fiso kendi ağzıyla bu realde geçerli değil dedi ev sahibim. şuan da 12.500'e tutdum. 4000 kabul etmenız en mantıklıcası olur. yoksa taşınmayada bir 40.000 min para harcarsınız