okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaybetmeyeceği davanın ücreti neden bu arkadaşa yansısın?
Tüm kira dökümlerini çıkartıp kirasını 3 yıldır aksatmadan ödediğini kanıtlarsa nasıl kaybedebilir davayı anlayamadım? Tahliye taahhütnamesi kirasını ödemeyenler için değil mi
hayır tahliye taahhütnamesinde genelde şu yazar bu evden sorunsuz, ihtarsız vs çıkmayı kabul ediyorum. Bunun türkçesi ev sahibim beni keyfi ya da zamda anlaşamadığımız zaman çıkarabilir. Bu yetkiyi ona veriyorum. Tahütname olmasa dediğiniz olabilir kiranın düzgün ödenmesi vs dikkate alınırdı.