Karşı tarafın elinde sizin tarafınızdan imzalanmış tahliye taahhütnamesi varsa boşuna zorluyorsunuz. Ev sahipleri açısından kanunlar yeterince ağır ama ellerine fırsatı verdiğinizde de yapacağınız bir şey yok ekstra masrafa katlanmış olursunuz. Anlaşma imkanınız varsa bir an önce anlaşmaya bakın yoksa da süre isteyip dava açılmadan kendinize ev bakmaya başlayın. Son olarak burada yazılanları okuyun ama süreci kesinlikle bir avukata danışmadan yürütmeyin. Vereceğiniz 500-1k para olur ama sonucunda karşınıza çıkacak bir sürü masrafla karşı karşıya kalmazsınız.