bana geçen sene %130 yaptı bişey diyemedim. gerçekten enflasyon karşısında adamlarda haklı.
bana dedi etrafa bir bak bu paraya ev varmı dedim haklısın. kabul ettim. taşınsam çok çok daha fazla vereceğim.
bende % 25 olayına pek takılmayın zira gerçek enflasyon böyle değil