Bizim akraba var. Her gün evde makarna yiyorlar.
Ev kışları buz gibi... çocukları çoğu zaman hasta.. Hastaneye götürmüyorlar. Hastane muayene bedava ama ilaçlar pahalı..
Köyde anne, baba erzak yolluyor bunlara. Köyde arıcılık yapıyorlar 1 kovan 5-6 petek galiba her sene gönderiyor.
Ama hiç acımıyorum artık. eskiden çok acıyordum yardım ediyordum hatta artık etmiyorum.