Uyanık olduğum her dakika diyebilirim. Günlük ortalama 18 saat civarı bilgisayardayım.
Göz koruma konusunda monitörlerime güveniyorum. Ancak ne olur ne olmaz diye uykudan önceki 1 2 saat gözlük kullandığım oldu. Gözlük kırılınca bıraktım.
Dipnot: Gözlük gerçekten fark ediyor. İz bırakmasa ve rahatsız etmese sürekli kullanabilirdim