serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaşımız işçiyi gerektiren durum yok dedi. Acaba teknik personel olduğumuz için mi bu vergi dilimine giriyoruz. Çünkü mesela bizde mesai ücreti de yok. Ama işçi mesai alıyor. Açıkçası çok kovaladığım durumlar değil çünkü çok bilgim yok. Sadece teknik personel olduğumuz için bazı durumlardan faydalanamadığımızı biliyorum.

kurumunuzla atıyorum 15.000 tl ye net olarak anlaştıysanız, rapor ücretsiz izin vb. durumda yoksa maaşınızı tam almanız gerekiyor.