SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
net ücretiniz sabit kalır ama artan vergiyi işveren karşılıyor. Büyük firmalar vergi maliyetlerini düşürebilmek için çoğu zaman brüt ücretten anlaşma yapıyor
Yukarıda arkadaşımız işçiyi gerektiren durum yok dedi. Acaba teknik personel olduğumuz için mi bu vergi dilimine giriyoruz. Çünkü mesela bizde mesai ücreti de yok. Ama işçi mesai alıyor. Açıkçası çok kovaladığım durumlar değil çünkü çok bilgim yok. Sadece teknik personel olduğumuz için bazı durumlardan faydalanamadığımızı biliyorum.