Ben bunu muhasebecimle bir konuşayım 🤣 Çünkü biz net aldığımız halde kesinti yapılıyor. Karayollarına bağlı denetim firmasında çalışıyorum. Acaba kurumdan kuruma değişiyor mu.
net ücretiniz sabit kalır ama artan vergiyi işveren karşılıyor. Büyük firmalar vergi maliyetlerini düşürebilmek için çoğu zaman brüt ücretten anlaşma yapıyor