Herkes için geçerli ama işçiyi ilgilendiren durum yok. Sen net maaşını almaya devam edersin, vergi kısmını işveren halleder.
Ben bunu muhasebecimle bir konuşayım 🤣 Çünkü biz net aldığımız halde kesinti yapılıyor. Karayollarına bağlı denetim firmasında çalışıyorum. Acaba kurumdan kuruma değişiyor mu.