serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu durum net alanlar içinde geçerli değil mi ki öyle olmalı 😅 Bende net maaş alıyorum ama gelirimiz yıl sonuna kadar belli bir miktarı aştıktan sonra vergi dilimine giriyor. Bu miktar en son 15.000 TL'ydi.
Herkes için geçerli ama işçiyi ilgilendiren durum yok. Sen net maaşını almaya devam edersin, vergi kısmını işveren halleder.