SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
brüt ücret anlaşırsanız; gelir vergisi dilimine girene kadar yüksek maaş alırsınız. Gelir vergisi kesintiniz arttıkça net ücretiniz azalır.

Örneğin; ocak ayında 15.000-TL maaş alırsınız diyelim. Gelir vergisine girdiğinizde yıl sonlarına doğru bu maaşınız 13.000-TL ye düşer gibi.

Net ücrette geliriniz sabittir. yıl boyunca hep 15.000 alırsınız. Fark bu
Hocam bu durum net alanlar içinde geçerli değil mi ki öyle olmalı 😅 Bende net maaş alıyorum ama gelirimiz yıl sonuna kadar belli bir miktarı aştıktan sonra vergi dilimine giriyor. Bu miktar en son 15.000 TL'ydi.