Merhabalar , Windows 11 'e Docker kurdum bir türlü Docker başlamıyor. Starting The Docker Engine .. te kalıyor ara yüzde. WSDL 2 aktif edilmesi lazım diyor forumlarda. Yardımcı olabilecek var mı any desk yapıp. Ticaret puanı ve ücret dahilinde yardımcı olabilecek arkadaşlarda olabilir .