(İP ENGELİ) bu durum aklıma geldi firmayı aradım ısrarla sunucudan engellendim sanırım dediğim halde firma hiçbir kısıtlamanın ve ip in engellenmediğini bildiriyor.Modemi resetleyip ip değiştiğim halde giriş sağlıyamıyorum