arkadaşlar aşağıda gördüğünüz uygulamayı yazdırdık bir arkadaşa.5-6 aydır kullanıyorduk bir sorun yoktu.Cumartesi günü böyle bir hata verdi.Kendilerine ulaştık bakım çalışması var dedi bu gece düzelir dedi tamam dedik.Bakım bitti sistem aktif giriş yapabilirsiniz denildi fakat bizim program bu hatayı vermeye devam ediyor.Başka internet ve bilgisayardan denedik oradan açılıyor.Dükkanda 2 bilgisayarımız var 2 sindede açılmıyor.Fakat wifi'yi bizim dükkan wifisi değilde yan dükkanın wifiyi kullanırsak program açılıyor.Dükkan wifisine bağlanırsak bu hatayı veriyor.4 gündür çözemedik yardımcı olacak bir arkadaş varmı acaba



Ayrıca buradanda sql databese yedeklerimizi alıyorduk burasıda bağlanmıyor ama wifiyi yan dükkandan alırsak açılıyor.Kendi dükkanımızın ifisine bağlanırsak burası giriş yapmıyor