NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma cidden. Şimdi desteğe yazdım ama pek umutlu değilim.
Bilinen bir hata daha sonra tekrar deneyiniz tarzı bir cevap alacaksın