Merhabalar,
Uygun fiyata 9.000 BTU klima önerir misiniz? Malumunuz birkaç hafta tatil yapma kararı aldım. Normalde yazlık eve dönüyordum fakat deprem olduktan sonra memleketteki ofisimde kalacağım. Ofiste klima yok. O sebeple gitmeden kurulumuna kadar buradan yaptırıp orada uğraşmak istemiyorum.
Baymak ve Arçelik inceledim. Daha önce kullandığınız ve uygun fiyatlı, kaliteli soğutan klima önerirseniz sevinirim
Önerilerinize r10+ bırakıyorum