ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bununla ilgili kesin bir bilimsel araştırma vs. yok. Eğer siz saç döker diye stres yaparak kullanıyorsanız tabi ki etkileyen bir faktör olabilir bu durum. Bu psikolojiden çıkamıyorum derseniz de kreatini bırakabilirsiniz.
vallah abi biraktim tahlil yaptiricam dht oranima baktiricam duruma gore doktor ne derse oyle yapcam ugrasilicak sey degil. Etkisi cok fazla ama stresten muhtemelen dokuluyor bide cok fazla elliyorum