JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gıda yazınızı denk gelemedim ama bende daha önce benzer bir yorum yapmıştım zaten almayı düşündüğüm hisselerden biri migros hissesi hocam Sizide yordum ama temel ihtiyaçlardan bahsederken enerji hisseleri hakkındaki düşünceleriniz nedir? Şu sıralar astor enerji muhabbeti var bununla ilgili bir yorumunuz var mı?
Dostum yanlış anlama sakın, naçizane tavsiyem, hisse almadan önce paranın bir miktarını bu konuda eğitim almak için harcaman senin için çok daha faydalı olacak gibi.
Borsa güzel, karlı bir ortam, ama bir o kadar da sıkıcı, gelişigüzel piyasaya girip, sıkılıp, belki hatalar yapıp, burdan para kazanılmaz deyip çıkmaman için yazdım bu mesajı.