Arkadaşlar selam Dell G15 5530 laptop aldım, bilenleriniz varsa cihaz hakkında görüşünüz nedir? Diğer özelliklerine kıyasla bana 16 gb ram yetersiz gibi geldi. win 11 kurulu olarak geliyor. Boşta dururken bile 7 gb ram kullanıyor. Bildiğim kadarıyla 2 ram slotu var 2x8 yerine 2x16 yapmam mantıklı olur mu? (Crucial 32 GB (2x16) DDR5 4800 Mhz düşünüyorum)
Garantiden çıkar mı? Ve batarya açısından sıkıntılı bir alet gibi geldi, bir öneriniz olur mu? Donanım olarak iyi ve performanslı bulduğum için aldım. Eskisi gibi oyun da oynamıyorum ama alacağım laptopta oynayabilmekte isterdim bu yüzden böyle bir tercih yaptım. Fakat dediğim gibi şarj konusunda daha iyi bir şey beklerdim, sanırım bu işler ters orantılı oluyor Ayrıca iyi bir test programı varsa önerilerinizi bekliyorum, sonuçları burada paylaşırım. Ve bilgisayar için vazgeçilmez programlarınız widget tarzı şeyler varsa önerilerinizi bekliyorum. İyi forumlar.