Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnun musunuz hocam ?

çok fazla işim düşmese de kullandığım kadarıyla memnun kaldım. Hoş gerçi yine ben hatırlıyorum son 1-2 kala ama teknolojiye sırtımızı yaslamayı öğrenecegiz yavaş yavaş