Kiracı olmakta, mal sahibi olmakta şu dönemde çok zor. Her gün herşey zamlanıyor ama malına şu kadar zam yap diye zorlanıyor insanlar, kira ödemeye çalışanın hali ondan beter. Resmen çalışıp kazandığın malda bile söz sahibi değilsin, nasıl bir ülkede yaşıyoruz belli değil.