Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam grafik mezunuyum diye zorlanmam diye düşünüyorum 1 sene boyunca boyama yaptık
Yakın takipteyim hocam sizin bu 3d yazıcı konularını. Bende alacağım ona göre