Konu
3d yazıcıdan grooth bastım 6.5 saat sürdü iyimi
18-07-2023, 15:26:19
#8
Creskon
Zoa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam grafik mezunuyum diye zorlanmam diye düşünüyorum 1 sene boyunca boyama yaptık
Yakın takipteyim hocam sizin bu 3d yazıcı konularını. Bende alacağım ona göre