Konu
3d yazıcıdan grooth bastım 6.5 saat sürdü iyimi
18-07-2023, 15:24:34
#7
Zoa
Platin üye
Creskon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence boyamak baskı almaktan daha zor ya
hocam grafik mezunuyum diye zorlanmam diye düşünüyorum 1 sene boyunca boyama yaptık