Konu
3d yazıcıdan grooth bastım 6.5 saat sürdü iyimi
18-07-2023, 15:21:26
#6
Creskon
Zoa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
boya siparişlerim gelmedi gelseydi boyayıp atcaktımda bidaki baskıda artık
Bence boyamak baskı almaktan daha zor ya