Konu
3d yazıcıdan grooth bastım 6.5 saat sürdü iyimi
18-07-2023, 15:20:15
#5
Zoa
Platin üye
Creskon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel gözüküyor bu arada boyayacak mısınız?
SenDemle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boyarsanız eğer efsane olacaktır.
boya siparişlerim gelmedi gelseydi boyayıp atcaktımda bidaki baskıda artık