Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel gözüküyor bu arada boyayacak mısınız?
SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boyarsanız eğer efsane olacaktır.
boya siparişlerim gelmedi gelseydi boyayıp atcaktımda bidaki baskıda artık