Hocam düzeltme denilen şey belirli aralıklarla zorunlu olan bişey değil.
Malın fiyatı ederinden fazla noktaya ulaştığında bunu fark eden yatırımcılar kârı en yüksekten almak için satışa başlar. Sonrada doğal olarak satılınca da düşüş gözlemlenir . Bu kadar yani