Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, kasamı satıyorum almayı düşünürseniz yardımcı olabilirim. Piyasasının altında bir rakam yazdım normalde sadece ekran kartı 20-30 bin tl değerinde araştırabilirsiniz Whatsapp 0542 499 42 75

https://www.r10.net/ikinci-el/370862...un-fiyata.html
yorumlardaki sistemleri inceledim. 1i kazık geldi.

Sizin sistem şuan fiyat bazında çok iyi. Alabilirseniz bu yorumdaki sistemi alın. İ5 3.nesil sistem 10-15k idi sanırım onu almayın o sistem 6-7k eder.