Yildiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmayi biraktinizmi hocam yoksa devami seyreklesme varmi
Yok hocam seyrekleşme saçımda. Hâlâ aktif olarak kullanıyorum. Aslında saçımın dökülmesini de dert etmiyorum. Kel olsam da sıkıntı etmem ben.