serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu bende yapıyorum 😅 Her ne kadar doğru olmasada müşteri fiyatı görmek istediği için bir fiyat yazıldıktan sonra cevap verme isteğiniz gidiyor. 😅

Yani sonrasında ne yazabilir. "Ya hocam çok pahalıymış maalesef alamayacağım" diyebilir. Sizde bu konuyu açtığınıza göre muhtemelen karşılık olarak "o zaman ne diye meşgul ediyorsun" deme hakkınız doğuyor. 😅

Yani almaya istekli olması fiyatı ne olursa olsun alacağı anlamı taşımıyor. Piyasa hakkında bilgisi yoktur muhtemelen ama sizde satıcı olarak bunu kafaya takmayın derim. Ben açıkçası kafaya takılacak bir durum göremedim

Konuyu görünce kendimi gördüm 😅
Mesele alması değil hocam. Her konuştuğumuzla iş yapacağız diye bir şey yok. Mesela adam yerine konmak. Ve bana yazan bu şahıs SÖZDE medya ajansı ve web tasarım yapıyor. Meslektaşına yapanı ben düşünemiyorum.