Gıda yazınızı denk gelemedim ama bende daha önce benzer bir yorum yapmıştım zaten almayı düşündüğüm hisselerden biri migros hissesi hocam

Sizide yordum ama temel ihtiyaçlardan bahsederken enerji hisseleri hakkındaki düşünceleriniz nedir? Şu sıralar astor enerji muhabbeti var bununla ilgili bir yorumunuz var mı?
https://www.r10.net/off-topic/374424...post1085544637
göz atmanızı tavsiye ederim ama yatırım tavsiyesi değildir