kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci ss'de zaten onayladığımı görebilirsiniz hocam
Valla tekrar diyorum çok ilginç
çünkü limitin çok düşük,
Daha önce red yemişsin 35 binden,
yaşın genç yani kart kullanma geçmişin az,
sigortan yok ve aniden bin tl lerden 100 bine çıkartmasına şaşırdım.

Ben de ünv öğrenciyken citibank TR ye yeni girmiş,
bir abide banka adına kart formu dolduruyor ki onaylanırsa para kazanıyor.
sağlam işte çalışanların çoğuna bile red almış
bana da kota doldurmak için rica etti filan.
Zaten vermezler dedi.

Ben de tamam dedim . Sonra kart geldi )
gerçekten de herkese vermiyorlardı.

Sonra güzel sesli bir kadın aradı. Neden kredi almıyorsunuz çok uygun filan dedi.
Ona da tamam dedim. Bir de kredi almıştım ilk kredimdi.

Paraları çarçur ettik tabii : ))