Benimde üniversite için çıkarttığım ziraat gençkartımın 1500 TL olan limitini 72000 TL'ye çıkarttılar. Sıkıntı şu o kartı 1 ödeme dışında hiç kullanmadım Genelde tüm işlerimi normal banka kartında yaparım. o yüzden dolandırıldık mı dedim direkt bankayı aradım

Banka işlemi kendilerinin yaptığını söyleyince ikna olmuştum. Şimdi durumdan memnunum fakat nakit olarak %50 çekim yapabiliyorum o biraz sıkıntı.