videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ilginç gerçekten
bence onayla her zaman lazım olabilir kenarda dursun zararı yok.
(not: iradene hakim değilsen yükseltme sakın )
İkinci ss'de zaten onayladığımı görebilirsiniz hocam