benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olamaz olur diyen varsa gavat olma ihtimali yuksek hayirli geceler
ne alaka hocam sen diğer şıkkı işaretleyince namuslu mu oldun haddine mi yani diğer şıkkı işaretlemiş insanlara böyle söylemen ! eğer sevgilisi varsa kadının yada erkeğin bu şekil arkadaş olabilirler mi diye sorsaydı bu ayrı bir konu olurdu, çünkü konuya sevgili dahil oldum u herhangi bir tarafın sevgilisi izin vermez engel olur zaten bu çok sağlıklı olmaz. ama iki taraftada sevgili olmayacak normal niyetle arkadaş olabilir. tabi erkeğin kafası 7/24 kraliçe elizabeth i düşünüyor ise zaten herhangi bir tarafın sevgilisi olmasa bile olmaz sanırım olmaz diyenlerde bu yüzden böyle diyor