Caner hoca beni de dürtmüş. Geri dürttüm. Sa - As gibisinden
Sa hocam
Sizi daha önce dürten kişi ile herhangi bir bağlantım yok , forumda dürtmek yasak oldugunu yeni duydum , rahatsız ettiysem kusura bakmayın.
Bende sizi tanımıyorum hocam merhaba ve bende forumda dürtmenin yasak olduğunu yeni duydum çok ortak yönlerimiz var
kafana göre nasıl dürtersin açıklama bekliyorum diye yorum açanda ne bileyim
@ByCaner; beni de dürtmüştü bende geri dürttüm nolmuş yani
hatta kampanya başlatasım geldi herkes dürtsün seni, ben başlıyorum.
hocam sadece siz geri dürtseniz iyi 1k nın üzerinde geri dürten oldu